Nye uddannelseslæger

Vi er så heldige, at vi pr. 1. juni 2026 fik to nye uddannelseslæger i lægehuset, nemlig Viktoriia Derda, som skal være hos os i 1 år, samt Bjarke Fyllgraf Buus, som skal være her 1/2 år.